Gigant gaziranih pića i grickalica, PepsiCo, suočava se s neočekivanim izazovom. Unatoč dugogodišnjem uspjehu, tvrtka je prisiljena revidirati svoje prognoze prihoda za ovu godinu zbog slabijeg poslovanja od očekivanog, posebno na američkom tržištu. Potrošači u Sjedinjenim Američkim Državama kupuju sve manje proizvoda kao što su Lays čips i Pepsi Cola, a i nedavni opoziv Quaker Oats proizvoda dodatno je pogoršao situaciju. PepsiCo je najavio smanjenje cijena nekih proizvoda u nadi da će privući potrošače natrag te će se fokusirati na razvoj novih proizvoda i marketing kampanje kako bi ojačala svoju poziciju na tržištu.
Potrošači mogu očekivati veću konkurenciju među proizvođačima hrane i pića, što bi trebalo dovesti do nižih cijena i većeg izbora proizvoda. Međutim, treba imati na umu da bi visoka inflacija mogla i dalje utjecati na cijene namirnica. Ova situacija pokazuje kako čak i velike i utjecajne kompanije mogu biti pogođene promjenama u potrošačkom ponašanju. Prihodi PepsiCoa u posljednjem kvartalu iznosili su 21,31 milijardu eura, što je nešto manje od očekivanja. Ovaj rezultat predstavlja značajno usporavanje u odnosu na prethodne kvartale kada su prihodi bilježili dvoznamenkasti rast.