Informacije

Od oporavka prodaje do strožih pravila konkurencije

Autor: Netinfo.hr
Datum: 16.10.2025

Svjetska modna industrija prolazi kroz dinamično razdoblje. S jedne strane, veliki luksuzni brendovi poput LVMH-a bilježe prvi znak oporavka prodaje, osobito zahvaljujući rastu potražnje na kineskom tržištu, što daje nadu cijelom sektoru. S druge strane, Europska komisija pokazuje da čak ni najpoznatiji brendovi nisu iznad zakona.

Francuski modni i luksuzni div LVMH objavio je da je njegova globalna prodaja porasla za 1 posto u trećem tromjesečju, čime je zabilježen prvi pozitivan kvartalni rezultat ove godine. Rast je potaknut ponajviše boljim rezultatima na kineskom tržištu, što analitičari vide kao prvi znak oporavka posrnulog sektora luksuzne robe. Prema riječima financijske direktorice Cecile Cabanis, kinesko tržište, koje je dugo bilo u stagnaciji, “postalo je pozitivno u trećem kvartalu”, a azijska regija kao cjelina pokazuje “zamjetno poboljšanje”. Ipak, upozorava da valutni tečajevi i ekonomska neizvjesnost i dalje predstavljaju ozbiljne izazove za grupaciju.